آرتین جویندهآرتین جوینده، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

روزهای شیرین آرتین

سلاااااااااااااااااااااااااااام

1391/10/13 11:52
نویسنده : آرتین خان
1,199 بازدید
اشتراک گذاری

سلامخنده

من آرتین جوینده هستم که از حالا یک وبلاگ دارم و میتونم دوستای جدیدی پیدا کنم و از این بابت خوشحالم .خجالت

من دوست درنیکا امیری هستم که اونم وبلاگ داره و یکم سابقه وبلاگش از من بیشتر.تشویق

این وبلاگم عموی مشترک من و درنیکا جون درست کرده و میگه که می خواستم برای تولد تو این وبلاگ به بابا و مامانت هدیه بده که من با خانوادم رفته بودم ارووووپپپپپپپپپپپااااااا (ارمنستان) و حالاقرار خاطرات زندگی قشنگم و براتون بنوسمماچ

این وبلاگ باید قشنگ باشه آخه از اولش خودم و پدر و مادرم همه چیزو مینویسیم و ای(منشیم ،تایپیستم ،عموم،....)دل شکستهدخالتی نداره

به هر حال همتون و دوست دارمقلب

بوووووووسسسسسسسسسسماچلبخندخیال باطلدل شکستهبغلبغل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)